وبلاگ مهندس مظفری

وبلاگ مهندس مظفری

این وبلاگ جهت به اشتراک گذاری تجربیات و کتابهای مورد نیاز مهندسان برق قدرت و محققین ایجاد شده است.
وبلاگ مهندس مظفری

وبلاگ مهندس مظفری

این وبلاگ جهت به اشتراک گذاری تجربیات و کتابهای مورد نیاز مهندسان برق قدرت و محققین ایجاد شده است.

مدیریت زمان

وقتی دانشجو بودم زمان بسیاری داشتم و وقت داشتم تا هرکاری را دوست دارم انجام دهم اما آنطور که باید از آن استفاده نکردم. بعدا که وقتم کم شد و مجبور شدم برنامه ریزی کنم  متوجه شدم چقدر می توانستم حال کنم  اگر از وقت بهتر استفاده می کردم.

الان که می بینم بعضی ها از وقتشان درست استفاده نمی کنند حسرت می خورم برایشان.یا وقتی می بینم کسی بیکار و بی حوصله روزگار می گذراند ناراحت می شوم.

آدم اگر هدفش برایش واضح (تر) و روشن (تر) باشد و از وقت بهتر استفاده کند واقعا از زندگی لذت می برد.

سخنرانی زیر در مورد اهمیت وقت و دزدهای زمان است و  در قسمت دوم آن روشهای مدیریت زمان صحبت شده است.

این سخنرانی را به هرکس با هر دید و سلیقه ای که می خواهد از زندگی لذت ببرد و شاد رندگی کند و یا موفق باشد پیشنهاد می کنم.

چگونه زمان خود را مدیریت کنیم  1 ؟

چگونه زمان خود را مدیریت کنیم  2 ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
ملت بلاگ چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 21:43 http://melatblog.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد